miercuri, 8 martie 2017

Intre zambile si lalele...Floare de nu ma uita :)

Nu m-am considerat niciodata un om norocos, cred doar ca am avut parte de lucrurile pentru care am luptat si de oamenii carora le-am daruit o parte din sufletul meu.
Astazi am realizat ca norocul meu a fost sa ma nasc femeie. Stiu si imi place sa rad, dar nu stiu sa fac glume, prin urmare nu-mi pot imagina cat de tragica ar fi fost viata mea in calitate de barbat care nu stie sa faca o femeie sa rada. Cam tot in capitolul "tragedii existentiale" clasez si barbatii care nu stiu sa daruiasca o floare.

Dragi femei, astazi este despre voi si va doresc sa va simtiti deosebite, sa radeti, sa primiti flori (daca sunt fara nailonul ala care le separa de natura, e mai bine) si sa petreceti asa cum va place (personal o sa evit locurile in care masculii lucrati la sala de parca ar fi sculpati de Brancusi :D considera ca ofera placere unei femei, trantind-o pe podea de parca ar fi papusa gonflabila :d).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu