duminică, 10 noiembrie 2013

me, cristina&biniak :D

Sambata seara...Divino...Stefan Biniak. Singurul lucru de facut era sa strangem gasca mare si sa mergem. Asa am si facut, doar ca gasca s-a restrans putin, mai exact pe la ora 2 eu si Cristina priveam catre platforma pe care dansau animatoarele si ne intrebam "Oare macar pe la 3, isi face aparitia?". Un barman amabil, ne-a elucidat...a venit deja, e cel cu sapca de la pupitru. Cum?????Nu canta????
Timp de 10 minute, nici eu, nici "gasca", in cazul de fata - Cristina, nu am avut nicio reactie. Dupa care...hai macar sa-i facem o poza. Si chiar a iesit bine :D

3 comentarii:

  1. astea erau detalii...important era personajul in acest post. dar oricum, nici eu nu as fi crezut, dar a fost bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. dezamagirea pe masura..Stefan invartea doar butoane ::)))

    RăspundețiȘtergere