duminică, 16 februarie 2014

:) - :(

Am luat decizia de a ma imprieteni cu monstrii din mintea mea, atunci cand am inteles ca numai asa reusesc sa ii conving ca am nevoie de intimitate. Problema apare atunci cand dependenta de afectiune te face sa iti doresti sa petreci din ce in ce mai mult timp in compania lor.

In aparenta, conceptul e similar cu aparitia prietenilor imaginari in copilarie. Doar ca pe aceia ii cream dupa viziunea absolutului, ii doream cu noi in orice moment, si mai ales ii tineam „ascunsi” de restul oamenilor. Inocenta specifica perioadei, atragea teama de a pierde pe cineva perfect care era doar al nostru.


Ce se intampla cand iti dai seama ca acele fantome, care de-a lungul timpului  au devenit diverse entitati, care la fel de simplu cum au aparut s-au dizolvat in neant, nu mai reprezinta un eu al propriei personalitati, ci un el sau o ea cat se poate de reali!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu