duminică, 9 februarie 2014

I never remembered to forget you

Ce inseamna uitarea intr-o lume a relativitatii? Putem alege ce sa uitam si ce nu? Ce eveniment, ce traire, ce situatie defineste perioada de timp necesara arhivarii anumitor momente din viata noastra?

De curand o prietena imi impartasea fericirea datorata intoarcerii la prima ei mare iubire, dupa ce, timp de mai bine de 3 ani fiecare a trait ce a dorit cu cine a dorit.
Scepticismul cu care privesc astfel de lucruri m-a facut sa nu reactionez pentru cateva secunde.
Pentru mine, trecutul reprezinta doar dovada a ceea ce suntem in prezent si nu vad niciun motiv pentru care ar trebui sa il retraim. Si nici nu inteleg cum poate cineva sa dispara din viata persoanei iubite vreme de peste 1000 de zile, cand o singura zi in astfel de situatii pare o eternitate.
Si mai mare mi-a fost uimirea cand mi-a spus ca momentele petrecute cu el, sunt mai vii decat cele scurse in ultimele luni. A fost clipa in care mi-am raspuns la una din intrebarile de mai sus *Uitarea depinde de intensitatea cu care am trait momentele pe care vrem sa le uitam*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu